Τον Μάϊο αναμένεται τώρα να υπογραφεί η χιλιοτραγουδισμένη σύμβαση για την ηλεκτροκίνηση της σιδηροδρομικής γραμμής Λάρισας-Βόλου, με τον διαγωνισμό της ΕΡΓΟΣΕ να έχει ήδη, περάσει από τη διυπουργική επιτροπή. Κάλλιο αργά και ας κοντεύει δεκαπεντετία από τότε που εξαγγέλθηκε.

Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο για τη θεσσαλία και ειδικά για τη Μαγνησία καθώς θα ενισχύσει την οικονομία του Βόλου, ενώ θα μειωθούν οι αποστάσεις και ταυτόχρονα, θα μειωθεί το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της ΕΡΓΟΣΕ.

Ανάδοχος με έκπτωση 37% είναι η Intrakat, το έργο έχει κόστος €82,5 εκατ. και αναμένεται να ολοκληρωθεί έως το 2025.. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό πρόκειται να εγκατασταθεί ηλεκτροκίνηση τύπου τρόλεϊ για ταχύτητες μέχρι και 100 χλμ/ώρα.

Το πακέτο των σιδηροδρομικών έργων, που αναμένεται να τρέξει μέσα στο έτος, είναι σημαντικό και περιλαμβάνει ένα ακόμα θεσσαλικό έργο: Πρόκειται για την ηλεκτροκίνηση Παλαιοφάρσαλος - Καλαμπάκα, ύψους €72 εκατ., με μειοδότη την ΑΒΑΞ .

Η συγκεκριμένη γραμμή αναμένεται να δώσει σημαντική αναπτυξιακή ώθηση στον τουρισμό της Δυτικής Θεσσαλίας και ειδικά στην Καλαμπάκα λόγω των Μετεώρων τα οποία αποτελούν παγκόσμιο προορισμό.

thessaliaeconomy.gr (Ζ.Η.)