Η ΠΑΕ ΑΕΛ θέτει σε δημόσια συζήτηση το θέμα της τιμής πώλησης των διαρκών εισιτηρίων τα οποία θα εκδοθούν για το AEL FC ARENA την περίοδο 2015-16. Η ανακοίνωση:

"Ζητούμε από τους οπαδούς μας να προτείνουν οι ίδιοι τις τιμές των διαρκών εισιτηρίων στις διάφορες θέσεις του γηπέδου, λαμβανομένου υπ’ όψιν ότι μέχρι του αριθμού των δύο χιλιάδων εισιτηρίων και με μέσες τιμές τα 10 ευρώ, η ΠΑΕ ΑΕΛ δε θα λαμβάνει από τις εισπράξεις ούτε ένα ευρώ, αφού τόσο η πάγια αποζημίωση προς τη Γήπεδο Λάρισας ΑΕ, όσο και τα πάγια έξοδα των αγώνων (διαιτησία, εφορία, security, ΕΠΟ, ΕΠΑΕ, Αστυνομία, ΠΣΑΠ) απαιτούν περίπου 20.000 ευρώ για να καλυφθούν.

Μετά την πώληση 2.000 εισιτηρίων και μόνο, η ΠΑΕ ΑΕΛ θα μπορεί να έχει, σε συνεκμετάλλευση με τη Γήπεδο Λάρισας ΑΕ, κάποιο κέρδος, αφού και πάλι η Γήπεδο Λάρισας ΑΕ θα εισπράττει από 3 έως 5 ευρώ ανά εισιτήριο. Λαμβανομένων υπ’ όψιν αυτών των πολύ μεγάλων οικονομικών υποχρεώσεων της ΠΑΕ ΑΕΛ για τη χρήση του AEL FC ARENA, κάνουμε έκκληση στους οπαδούς μας, να εξαντλήσουν τις οικονομικές τους δυνατότητες, λαμβανομένης υπ’ όψιν πάντοτε της οικονομικής κρίσης που μαστίζει τη χώρα και να εξαντλήσουν τα εισιτήρια διαρκείας, ώστε να έχει και η ΠΑΕ ΑΕΛ έστω κάποιο μικρό όφελος για να στηριχτεί η μεγάλη προσπάθεια την οποία κάνουμε για την αναδημιουργία μιας μεγάλης ομάδας με σταθερές βάσεις κι όχι για μια χρήση.

Η νέα ιδιοκτησία της ΠΑΕ ΑΕΛ τήρησε την υπόσχεσή της για την εξασφάλιση της χρήσης του γηπεδικού αυτού κοσμήματος που απογειώνει την ποδοσφαιρική ομάδα και περιμένει από εσάς την στήριξή σας".

Λειτουργεί και πάλι η επίσημη σελίδα στο Facebook

Το 2011 η ΑΕΛ άνοιξε, όπως όλες οι σοβαρές ομάδες ανά τον κόσμο, μία επίσημη σελίδα της ομάδας στο Facebook, προκειμένου να υπάρχει μία πιο άμεση επαφή με τους φιλάθλους. Λίγους μήνες αργότερα, όμως, η σελίδα "κατέβηκε" από το κοινωνικό δίκτυο, διότι, όπως εξήγησε η ΠΑΕ, "έχει καταντήσει σε μέσο έκφρασης βρισιών". Η επαναλειτουργία της σελίδας έγινε κατά την περίοδο Πλεξίδα, αν και σε κατάσταση υπολειτουργίας, ωστόσο, με νέα ανακοίνωση η ΠΑΕ προσπαθεί να δώσει νέα ώθηση στη σελίδα της, έχοντας πλέον "ζωντανή" ροή ειδήσεων και ανακοινώσεων των "βυσσινί".