Σε κοινή δήλωση της Ευαγγελίας Λιακούλη, Γραμμματέα ΚΟ και Τομεάρχη Εσωτερικών και Εφης Στεφοπούλου Τομεάρχη Δημόσιας Διοίκησης αναφέρονται:
«Σήμερα που:
Ø Οι αμοιβές των δημοσίων υπαλλήλων έχουν μειωθεί περισσότερο από 25% από την κρίση και μετά
Ø Ο αριθμός των δημοσίων υπαλλήλων έχει επίσης μειωθεί χωρίς αντίστοιχη μείωση και καλύτερη οργάνωση της δουλειάς που καλούνται να φέρουν εις πέρας όσοι παραμένουν στο Δημόσιο
Ø Η πιλοτική εφαρμογή του συστήματος bonus στο Δημόσιο που εφάρμοσε η κυβέρνηση, αποδείχτηκε ακόμα ένα εργαλείο πελατειακής χειραγώγησης της δημοσιοϋπαλληλίας στα χέρια των κομματικών της ημέτερων
Ø Οι δημόσιοι υπάλληλοι δεν θα πάρουν για άλλη μια χρονιά, δώρο Πάσχα.
Ø Το 2025, κατά το οποίο θα εφαρμοστεί το bonus των δημοσίων υπαλλήλων που υποσχέθηκε σήμερα ο πρωθυπουργός, απέχει 8 μήνες,
η κυβέρνηση έκρινε ότι είναι η πλέον κατάλληλη στιγμή να ανακοινώσει την οριζόντια εφαρμογή του bonus παραγωγικότητας.
Από τη μικροκομματική της κοντόφθαλμη οπτική είναι, όντως η… κατάλληλη στιγμή.
Όπως ήταν αντίστοιχα κοντόφθαλμη η περυσινή προεκλογική σπουδή της να επισπεύσει τον γραπτό διαγωνισμό για τις προσλήψεις στο Δημόσιο, με αποτέλεσμα, σήμερα, περισσότερο από 1 χρόνο αργότερα, μερικές χιλιάδες επιτυχόντες να είναι όμηροι – εγκλωβισμένοι ως προς τον χρόνο ή ακόμα και την πιθανότητα διορισμού τους.
Το bonus παραγωγικότητας είναι ένα ευπρόσδεκτο μέσο ενίσχυσης του επαγγελματισμού στο Δημόσιο.
Όμως, η κυβέρνηση το χρησιμοποιεί ως προεκλογική πομφόλυγα.
Είναι η ίδια η κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη που δεν αντιμετωπίζει με επαγγελματισμό το Δημόσιο και τους Δημοσίους υπαλλήλους.
Οι επαγγελματίες πρέπει να αμείβονται καλά, κι όχι με τις γλίσχρες αυξήσεις των 40 ευρώ ή τα bonus που δίνει ως προεκλογική ελεημοσύνη η κυβέρνηση.
Πρέπει να αποκατασταθεί η αγοραστική δύναμη των εργαζομένων στο Δημόσιο, που υπέστησαν , μεταξύ άλλων και την απώλεια του 13ου και του 14ου μισθού και, κυρίως, πρέπει να πάψει η απαξίωση του Δημοσίου που έχει ανοίξει την πόρτα σε κάθε λογής ιδιωτικά συμφέροντα, τα οποία λυμαίνονται το Δημόσιο υποβαθμίζοντας της ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών στον πολίτη» .