Στο σημείο όπου η οδός 23ης Οκτωβρίου συναντά την Υψηλάντου, έχει απομείνει η τελευταία σήμανση που κατευθύνει τους οδηγούς των αυτοκινήτων προς το «Αεροδρόμιο», μόλις δυο χιλιόμετρα απόσταση. Απομεινάρι μιας άλλης εποχής τότε που η Λάρισα διέθετε πολιτικό αερολιμένα που συνέδεε την πόλη με την Αθήνα, την Αλεξανδρούπολη, αλλά και την …Κοζάνη. Εκείνο τo αεροδρόμιο λειτουργούσε μέσα στις εγκαταστάσεις της 110 Π.Μ. και οι επιβάτες εξυπηρετούνταν από ένα κτίριο που το εσωτερικό του τα καλοκαίρια έβραζε με 40 βαθμούς κελσίου. Η τελευταία πτήση πραγματοποιήθηκε το 1994 από ένα 19θέσιο Dornie Do -228.
Έκτοτε η σκυτάλη των πολιτικών πτήσεων πέρασε στη Νέα Αγχίαλο, αλλά η Λάρισα και οι νομοί της Δυτικής Θεσσαλίας δεν βολεύονται. Ούτε καν επίσημοι αγώνες της εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου μπορούν να διεξαχθούν στην πόλη καθώς η απόσταση με το αεροδρόμιο της Νέας Αγχιάλου υπολείπεται των προδιαγραφών της UEFA.
«Το αεροδρόμιο της Λάρισας δεν καταργήθηκε απλώς βρίσκεται σε αναστολή», δηλώνει ο προϊστάμενος Τουριστικής Ανάπτυξης του υπουργείου Τουρισμού για τη Θεσσαλία Νίκος Σαρούκος. Ένα λόγος παραπάνω λέμε εμείς.
Είναι προφανές ότι σοβαρή τουριστική ανάπτυξη στη Λάρισα χωρίς αεροδρόμιο δεν πρόκειται να υπάρξει. Το ίδιο ισχύει και για την αγροτική οικονομία της περιοχής που δεν διαθέτει πτήσεις Cargo για να στείλει  φρέσκα προϊόντα στις αγορές της Ευρώπης όπως η Κρήτη. Την ιδέα κρατούν ζωντανοί οι νοσταλγοί ενός νέου σύγχρονου αερολιμένα οι οποίοι, στη σελίδα που διατηρούν στο facebook (Πολιτικό Αεροδρόμιο Λάρισας), αριθμούν ήδη 12.291 μέλη.
Οι συνθήκες είναι σήμερα διαφορετικές, το ίδιο και οι ανάγκες των ανθρώπων. Καιρός είναι ο Δήμος Λαρισαίων και η Περιφέρεια Θεσσαλίας να εξετάσουν σοβαρά τις προϋποθέσεις για την λειτουργία ενός τοπικού αεροδρομίου.

Κώστας Τόλης (με πληροφορίες από Λένα Κισσάβου, Ελευθερία)