Την Δευτέρα 3 Ιουλίου 2017 και ώρα 9.00 πμ στην αίθουσα εκδηλώσεων του «Χατζηγιάννειου» θα αρχίσουν τα βιωματικά εργαστήρια του Σχολείου Θεάτρου Φόρουμ (Théâtre Forum ή  Τhéâtre de l'opprimé) υπό την καθοδήγηση και εμψύχωση του κ. Jean-Pierre Besnard, μεγάλου δασκάλου στο είδος, διάσημου ανθρωπιστή, ακτιβιστή και ηθοποιού, καλλιτεχνικού διευθυντή του Caravan Théâtre στην Toulouse της Γαλλίας.
Προσκαλείται κάθε ενδιαφερόμενος να προσέλθει και να συμμετέχει στο σχολείο θεάτρου. Η συμμετοχή είναι δωρεάν.
Με την έναρξη του σχολείου θεάτρου, τη Δευτέρα, θα γίνουν στην είσοδο του «Χατζηγιάννειου» και οι εγγραφές των συμμετεχόντων, στους οποίους θα παρασχεθεί και βεβαίωση συμμετοχής μετά το πέρας του γεγονότος, εφόσον η παρακολούθηση τους κριθεί επαρκής.
Η διάρκεια των βιωματικών εργαστηρίων θα είναι 5 ημέρες (3/7 - 7/7/2017) , 9-12πμ και 6-9μμ καθημερινώς. Στη συνέχεια για τρεις ακόμα ημέρες (8/7 – 10/7/2017) θα δοθούν παραστάσεις θεάτρου φόρουμ από τους συμμετέχοντες και τον κ. J.P.Besnard στο «Χατζηγιάννειο» και αλλού.
Η διοργάνωση του σχολείου θεάτρου έγινε από το Δήμο Λαρισαίων, το «Χατζηγιάννειο» Πνευματικό Κέντρο και την κ. Χρύσα Βελησσαρίου, καθηγήτρια Φυσικό στο 6ο ΓΕΛ Λάρισας και ποιήτρια , η οποία συνεργάζεται με τον κ. J.P.Besnard στα πλαίσια ευρωπαϊκών εκπαιδευτικών προγραμμάτων. 
Ο κ. J.P. Besnard θα πραγματοποιήσει στη συνέχεια διαπολιτισμικό σχολείο κοινωνικού θεάτρου κλόουν την περίοδο 19/7-29/7/2017 στα Μεσάγκαλα Τεμπών και στη Λάρισα με τη συμμετοχή Ελλήνων και Γάλλων εκπαιδευομένων. Τη διοργάνωση του σχολείου κλόουν ανέλαβε επίσης  ο Δήμος Λάρισας, ο Δήμος Τεμπών, η ομάδα πολιτισμού Μεσαγκάλων, ο Σύλλογος Ξενοδόχων Μεσαγκάλων και η κ. Χρύσα Βελησσαρίου.
Τα δύο σχολεία θεάτρου έχουν στόχο αφενός  την επιμόρφωση, την καλλιτεχνική δημιουργία, την εποικοδομητική ψυχαγωγία και την ανύψωση του ηθικού των συμμετεχόντων και αφετέρου τη θετική επίδραση σε διάφορες "προβληματικές ομάδες", όπως οι πρόσφυγες, οι Ρομά, οι ηλικιωμένοι, οι ασθενείς, αλλά ακόμη και οι δεινοπαθούντες από την κρίση συμπολίτες μας γενικά.