Το ψηφιακό εμπόριο βρίσκεται σε ραγδαία άνοδο. Ολοένα και περισσότερα e-shops κάνουν την εμφάνισή τους, με τα περισσότερα brands να επενδύουν στη βελτίωση των online καταστημάτων τους, ώστε να προσφέρουν υψηλής ποιότητας υπηρεσίες και να μπορέσουν να προσελκύσουν περισσότερους καταναλωτές. Η κατασκευή ενός eshop προαπαιτεί την κατάλληλη μελέτη μιας επιχείρησης, των προϊόντων και υπηρεσιών που προσφέρει αλλά και ευρύτερα της αγοράς, με στόχο το τελικό αποτέλεσμα να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των καταναλωτών. Ωστόσο επικρατούν μια σειρά από τάσεις, τα λεγόμενα trends, στην κατασκευή ιστοσελίδων για ηλεκτρονικά καταστήματα, οι οποίες εγγυώνται καλύτερο αποτέλεσμα πλοήγησης και τη δημιουργία ενός ελκυστικού e-shop που προσελκύει το ενδιαφέρον των χρηστών.

1. Call to action

Στο στάδιο του σχεδιασμού και της δημιουργίας ενός ηλεκτρονικού καταστήματος πρέπει σίγουρα να δοθεί βάση στις call to action επιλογές που θα ενσωματωθούν στο e-shop. Πρόκειται για εντολές – κουμπιά, που παροτρύνουν τους επισκέπτες ενός ιστοτόπου να προχωρήσουν σε μια σειρά από άμεσες ενέργειες (όπως αγορά τώρα, προσθήκη στο καλάθι, μάθετε περισσότερα). Τα call to action έχει αποδειχθεί πως διαδραματίζουν καθοριστικό ρόλο στο πόσο πετυχημένη θα είναι η δημιουργία ενός e-shop, καθώς κατευθύνουν τους επισκέπτες ενώ σε πολλές των περιπτώσεων επηρεάζουν δραστικά την καταναλωτική τους συμπεριφορά.

2. Φωνητική αναζήτηση

Πρόκειται για ένα ακόμη digital feature ιδιαίτερα χρήσιμο για τα σύγχρονα e-shops, το οποίο εφαρμόζουν ολοένα και περισσότερα brands. Η φωνητική αναζήτηση κερδίζει διαρκώς έδαφος στον κόσμο του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς προσφέρει τη δυνατότητα στους επισκέπτες ενός online store να αναζητήσουν προϊόντα ή υπηρεσίες χρησιμοποιώντας τη φωνή τους. Οι περισσότεροι χρήστες του διαδικτύου ψάχνουν συνέχεια τρόπους να “κάνουν τη δουλειά τους εύκολα” και η φωνητική αναζήτηση είναι ένα εργαλείο που μπορεί να φανεί κάτι παραπάνω από πολύτιμο.

3. Chatbots και εξυπηρέτηση

Εάν στοχεύουμε στη δημιουργία ενός σύγχρονου, λειτουργικού και άκρως ελκυστικού e-shop, τότε τα chatbots δεν πρέπει να απουσιάζουν από το πλάνο ενεργειών μας. Πρόκειται για ρομπότ τα οποία ενσωματώνονται πλέον σε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και επιτρέπουν στους καταναλωτές να συνομιλούν με έναν “εκπρόσωπο” του e-shop για τυχόν απορίες ή για περαιτέρω πληροφορίες για ένα προϊόν. Εναλλακτικά, μπορεί να ενσωματωθεί κάποια υπηρεσία live chatting μέσα στο e-shop, ωστόσο σε αυτή την περίπτωση απαιτείται και το αντίστοιχο προσωπικό που θα στελεχώσει το αρμόδιο τμήμα εξυπηρέτησης. Σε κάθε περίπτωση ωστόσο, η άριστη και όσο το δυνατόν πιο άμεση εξυπηρέτηση των καταναλωτών συμβάλει καθοριστικά στο να βελτιώσει τα έσοδα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος, για αυτό πρέπει να παραμένει ψηλά στη λίστα των προτεραιοτήτων στη δημιουργία ενός e-shop.

4. Mobile friendly

Αν δημιουργήσουμε ένα e-shop που δεν “φορτώνει” σωστά στις κινητές συσκευές, τότε πρακτικά έχουμε κάνει μια τρύπα στο νερό. Οι περισσότεροι χρήστες του διαδικτύου χρησιμοποιούν τα κινητά τους τηλέφωνα για να περιηγηθούν στο ίντερνετ και φυσικά για να επισκεφθούν ένα ηλεκτρονικό κατάστημα και να προχωρήσουν σε αγορές. Κατά συνέπεια, χρειαζόμαστε έναν ιστότοπο που να ανταποκρίνεται άμεσα στις κινητές συσκευές, να είναι responsive ώστε να προσαρμόζεται σε κάθε μέγεθος οθόνης και να παραμένει λειτουργικός και εύχρηστος απ’ όποιο κινητό και εάν κάποιος τον επισκέπτεται.  

5. VR τεχνολογία

Με τον ανταγωνισμό να χτυπάει κυριολεκτικά κόκκινο και την τεχνολογία να καταγράφει ραγδαία άνοδο, η συμπερίληψη τεχνολογίας Virtual Reality στη δημιουργία ενός e-shop φιγουράρει ψηλά στα νέα trends που κυριαρχούν στην αγορά. Πλέον ολοένα και περισσότερα brands προσφέρουν στους διαδικτυακούς πελάτες τους VR tools, όπως μια εικονική περιήγηση στους χώρους του φυσικού τους καταστήματος. Η VR τεχνολογία βελτιώνει αισθητά την εμπειρία πλοήγησης των χρηστών, αυξάνει το κύρος και την αξιοπιστία ενός e-shop και αναμφίβολα οδηγεί σε περισσότερες πωλήσεις και άμεσα κέρδη για κάθε επιχείρηση.

6. SEO περιγραφές

Γνωρίζοντας τη δύναμη του SEO (Search Engine Optimization), η δημιουργία ενός e-shop πρέπει να βασίζεται πλέον πάνω σε τέτοιου είδους πρακτικές. Χρησιμοποιήστε αναλυτικές και SEO friendly περιγραφές προϊόντων, που θα κάνουν ένα e-shop και τα προϊόντα του πιο εύκολα ορατά στις μηχανές αναζήτησης, ώστε να πετύχετε μεγαλύτερη επισκεψιμότητα και καλύτερα αποτελέσματα στις πωλήσεις. Ταυτόχρονα, βοηθάτε και τους χρήστες, προσφέροντας καλύτερη εμπειρία πλοήγησης καθώς θα είναι σε θέση να βρουν αναλυτικές και ακριβείς πληροφορίες για κάθε προϊόν που προσφέρετε.

7. Έμφαση στις πληρωμές

Οι καταναλωτές που πραγματοποιούν online αγορές χρειάζονται να νιώθουν σιγουριά και ασφάλεια. Όταν δημιουργείτε ένα e-shop μεριμνήστε ώστε να χρησιμοποιήσετε όσο το δυνατόν περισσότερους τρόπους πληρωμής, για να προσφέρετε εναλλακτικές στους πελάτες σας αλλά και να δημιουργήσετε μια αίσθηση επαγγελματισμού και σιγουριάς ενώ ταυτόχρονα χρησιμοποιήστε ένα ασφαλές κρυπτογραφημένο περιβάλλον τραπεζικών συναλλαγών.

8. Επενδύστε στα βίντεο

Τα πολυμέσα και πιο συγκεκριμένα τα βίντεο, παραμένουν ένα είδος περιεχομένου που λατρεύουν οι χρήστες του διαδικτύου. Είναι διασκεδαστικά, επιμορφωτικά και ταυτόχρονα βοηθούν μια ιστοσελίδα να αυξήσει τον χρόνο παραμονής ενός επισκέπτη μέσα σε αυτή. Δημιουργήστε ένα ηλεκτρονικό κατάστημα στο οποίο θα συμπεριλάβετε και βίντεο, τα οποία θα κάνουν πιο διασκεδαστική αλλά και εύκολη την πλοήγηση των χρηστών. Τα βίντεο μπορεί να είναι σύντομα και σίγουρα σχετικά με το e-shop σας, παρουσιάζοντας είτε το brand, τις εγκαταστάσεις και τα προϊόντα σας, είτε να έχουν τη μορφή “how to” και να εξηγούν στους επισκέπτες σας πως να χρησιμοποιήσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που προσφέρετε.

Η δημιουργία ενός εντυπωσιακού, σύγχρονου και λειτουργικού e-shop πρέπει να αποτελεί την πρώτη προτεραιότητα για κάθε brand, που θέλει να χτίσει μια ισχυρή διαδικτυακή παρουσία, να αυξήσει τις πωλήσεις του και φυσικά να προσελκύσει νέους πελάτες. Αξιοποιώντας όλα τα σύγχρονα digital tools και σχεδιάζοντας την κατασκευή ενός responsive και mobile friendly ιστοτόπου, μια επιχείρηση θα δει άμεσα και μετρήσιμα αποτελέσματα, από την πρώτη ημέρα.

Ελάτε μαζί μας επίσης για να σας προσφέρουμε ολοκληρωμένες υπηρεσίες Κατασκευής ιστοσελίδων & Κατασκευής eshop, Digital Marketing (SEO, SEM, Social Media Marketing, Inbound Marketing). Ό,τι δηλαδή χρειάζεστε για να αξιοποιήσετε με επαγγελματικό τρόπο τη νέα εποχή του Internet.

Στοιχεία επικοινωνίας

www.webone.gr

Διεύθυνση: Αγίας Σοφίας 41, Θεσσαλονίκη

Τηλέφωνο: 2310-254007

Email: info@webone.gr