Ο τομεάρχης Προστασίας του Πολίτη της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Λαρίσης, κ. Μάξιμος Χαρακόπουλος για το σχέδιο νόμου συγχώνευσης του ΤΕΙ Θεσσαλίας με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας που τέθηκε σε διαβούλευση, εγκαλεί τον υπουργό Παιδείας κ. Κώστα Γαβρόγλου ότι «δεν έχει ευήκοα ώτα» και «ενδίδει σε παράγοντες που έχουν το μεγαλύτερο «δόντι» στα κέντρα λήψης αποφάσεων».
Ολόκληρη η δήλωση του Μάξιμου Χαρακόπουλου έχει ως εξής:
«Εύλογα, το υπό διαβούλευση σχέδιο νόμου για τη συγχώνευση του ΤΕΙ Θεσσαλίας με το Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας προκαλεί νέες αναταράξεις και έντονες αντιδράσεις, τόσο στους κόλπους της εκπαιδευτικής κοινότητας του ΤΕΙ Θεσσαλίας όσο και στην τοπική κοινωνία της Λάρισας. Δυστυχώς, το σχέδιο νόμου που δημοσιοποιήθηκε δείχνει ότι η ηγεσία του  Υπουργείου δεν διαθέτει ευήκοα ώτα.
Παρά τις επανειλημμένες τοποθετήσεις μας που αφορούσαν τη σπουδαιότητα της ύπαρξης ακαδημαϊκών κριτηρίων στην επιχειρούμενη συγχώνευση, τελικά, επικράτησε μια διαπραγμάτευση που εκ του αποτελέσματος προκρίνει “νικητή” και μάλιστα τον παράγοντα που φαίνεται ότι έχει το μεγαλύτερο “δόντι” στο κέντρο λήψης των αποφάσεων.
Μόνο που στην πραγματικότητα δεν υπάρχει ούτε νικητής ούτε ηττημένος. Μόνο εκπαιδευτικοί που εκφράζουν απορίες και αβεβαιότητα, ένα νέο εκπαιδευτικό ίδρυμα που θα πασχίσει να υπηρετήσει μόνο τη λογική του συμμαζέματος και φοιτητές και γονείς που επιθυμούν αλλά δεν βλέπουν, σπουδές με αντίκρισμα στην αγορά εργασίας.
Στην εποχή των συγχωνεύσεων, δυστυχώς, δεν επικρατεί η λογική που θέλει την άριστη αξιοποίηση των πλεονεκτημάτων που προσφέρει το κάθε ίδρυμα, με σκοπό την ηθελημένη συνεργασία των τοπικών κοινωνιών, που αναμφίβολα αναδεικνύουν, στηρίζουν και μετατρέπουν το εκπαιδευτικό έργο σε απτό αποτέλεσμα. Αντιθέτως, προκρίθηκε μια λογική που δημιουργεί συγκρούσεις και τελικά υποδαυλίζει τις παθογένειες που ταλανίζουν μέχρι σήμερα την ανώτατη εκπαίδευση και κατ’ επέκταση την κοινωνία.
Χαρακτηριστικό παράδειγμα η μη υιοθέτηση της πρότασης για την έδρα της Γεωπονικής στη Λάρισα, που επιβεβαιώνει ότι δεν έχει γίνει αντιληπτό πως εκπαίδευση και τοπική κοινωνία είναι συγκοινωνούντα δοχεία που με αγαστή συνεργασία ωφελούνται αμφότερα στο μέγιστο βαθμό. 
Στην σύντομη περίοδο της διαβούλευσης, ελπίζω το υπουργείο να κατανοήσει ότι οι αντιδράσεις που δημιουργεί το εν λόγω σχέδιο νόμου δεν ευνοούν την ουσία της προσπάθειας της συγχώνευσης. Και αν θέλει να συμβάλει στην προκοπή αυτού του τόπου θα πρέπει να σκύψει με περισσότερο ενδιαφέρον υιοθετώντας τις προτάσεις του ΤΕΙ Θεσσαλίας και της τοπικής κοινωνίας της Λάρισας».