Μία νέα συνεργασία εγκαινιάστηκε από την Αντιδημαρχία Κοινωνικής Πολιτικής του Δήμου Λαρισαίων με  τη UNICEF  στο πλαίσιο  δημιουργίας  Δικτύου Πόλεων για τη διαφορετικότητα και τις πρακτικές ομαλής ένταξης  παιδιών και  νέων ευάλωτων ομάδων(όπως με μεταναστευτικό ή προσφυγικό υπόβαθρο) και την παροχή συμβουλευτικής υποστήριξης που αφορά σε  εκπαιδευτικές υπηρεσίες μη τυπικής εκπαίδευσης.
Την Τρίτη 4 και την Τετάρτη 5 Φεβρουαρίου πραγματοποιήθηκε παρουσία του Αντιδημάρχου Κοινωνικής Πολιτικής, Δημήτρη Δεληγιάννη, στους χώρους του Κέντρου Δια Βίου Μάθησης του Δήμου Λαρισαίων,  το πρώτο επιμορφωτικό σεμινάριο που είχε  τίτλο «Σχεδιάζοντας καλές πρακτικές συνεκπαίδευσης στα ΚΔΑΠ – Προκλήσεις στην κοινωνική ένταξη» το οποίο παρακολούθησαν παιδαγωγοί και  κοινωνικοί επιστήμονες  που εργάζονται στα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών του Δήμου Λαρισαίων, στο πρόγραμμα της  «ESTIA» που υλοποιεί ο Δήμος Λαρισαίων με την Ύπατη Αρμοστεία, καθώς και συντονιστές  εκπαιδευτικών δράσεων του Δήμου από την Ανοιχτή Δομή Φιλοξενίας Προσφύγων στο Κουτσόχερο.
Την ευθύνη του σεμιναρίου  εκ μέρους της UNICEF είχε η κυρία Παναγιώτα Γάτση, Σύμβουλος Μη Τυπικής Εκπαίδευσης UNICEFμε εισηγήσεις και βιωματικά εργαστήρια που είχαν ως θέμα την ανάπτυξη δεξιοτήτων στη νέα γλωσσική και πολιτισμική διάρθρωση, την καλλιέργεια ενσυναίσθησης και τεχνικών δημιουργίας διαπολιτισμικών προγραμμάτων. Στο σεμινάριο συμμετείχε επίσης η κυρία Δήμητρα Μακρή, Συντονίστρια Εκπαίδευσης  Προσφύγων Αστικού Ιστού Λάρισας και Καρδίτσας που παρουσίασε το ψυχοκοινωνικό προφίλ ευάλωτων ομάδων όπως ενός πρόσφυγα μαθητή ως εργαλείο διαμόρφωσης δραστηριοτήτων δημιουργικής απασχόλησης.
Οι εικοσιπέντε συμμετέχοντες  στο  διήμερο σεμινάριο κατέθεσαν την εμπειρία τους  και τη γνώση τους από τις δράσεις που έχουν υλοποιήσει ως τώρα   με ομάδες  παιδιών μεταναστών προσφύγων, Ρομά,  ατόμων με αναπηρία ή άλλων ευάλωτων ομάδων και γνώρισαν  με βιωματικό τρόπο εργαλεία διαχείρισης πολυπολιτισμικής τάξης και ενίσχυσης κοινωνικών δεξιοτήτων.
Με την ολοκλήρωση του σεμιναρίου και το έντονο ενδιαφέρον όλων των εκπαιδευόμενων υπήρξε αμφίπλευρη δέσμευση για τη συνέχιση της συν- εκπαίδευσης και τη σταθερή συνεργασία του Δήμου Λαρισαίων  με τηνUNICEFγια το  σχεδιασμό και την υλοποίηση δράσεων μη τυπικής εκπαίδευσης για τα παιδιά διαφορετικής γλωσσικής ή πολιτισμικής  ταυτότητας. Η Λάρισα – Πόλη που Μαθαίνει συνεχίζει το έργο της για  τη δημιουργία ασφαλούς περιβάλλοντος μάθησης και δημιουργικότητας για όλα τα παιδιά που ζουν κάτω από τη πολιτιστική και εκπαιδευτική στέγη της .
Το συντονισμό του επιμορφωτικού σεμιναρίου στη Λάρισα είχε εκ μέρους της ΔΗ.Κ.Ε.Λ, η παιδαγωγική υπεύθυνη των ΚΔΑΠ του Δήμου Λαρισαίων, κυρία Λίνα Μουσιώνη