Την Προγραμματική Σύμβαση, για την ανακατασκευή της ιστορικής Γέφυρας Κοράκου, στην Κοιλάδα του Αχελώου, συνυπέγραψε με ομόφωνη απόφασή της η Διοικούσα Επιτροπή του Περιφερειακού Τμήματος Κεντρικής & Δυτικής Θεσσαλίας του ΤΕΕ, συνολικού προϋπολογισμού έως 16.500.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, το Υπουργείο Οικονομίας και Ανάπτυξης, την Περιφέρεια Ηπείρου, την Περιφέρεια Θεσσαλίας, τον Δήμο Γεωργίου Καραϊσκάκη Νομού Άρτας, τον Δήμο Αργιθέας Νομού Καρδίτσας, το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο και το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδος - Τμήμα Ηπείρου.
Σε δήλωσή του, ο Πρόεδρος, Νίκος Παπαγεωργίου ανέφερε: «Αποτελεί ιδιαίτερη τιμή για εμάς, η πρόσκληση του Υπουργείου να συμμετέχουμε στην Κοινή Επιτροπή Παρακολούθησης και στην Επιστημονική Επιτροπή του έργου. Λόγω της εξαιρετικής δυσκολίας αλλά και της ιδιαιτερότητας του έργου, απαιτείται η συνεργασία των συναρμόδιων υπουργείων, των οργανισμών τοπικής αυτοδιοίκησης, αλλά και του Επιστημονικού μας φορέα»
Σε φάση υλοποίησης μπαίνει πλέον το εγχείρημα να αποκατασταθεί το γεφύρι του Κοράκου στον ποταμό Αχελώο, το μεγαλύτερο μονότοξο των Βαλκανίων, που είναι στενά συνδεδεμένο με την ιστορία και την εξελικτική πορεία του τόπου και ειδικότερα με τα χωριά του Δήμου Καραϊσκάκη του Νομού Άρτας και του Δήμου Αργιθέας του Νομού Καρδίτσας.
Παράλληλα, εμπεριέχει ιδιαίτερη ιστορική αξία, καθώς εκτός της καθοριστικής του συμβολής στην επιβίωση όλων των οικισμών της ευρύτερης περιοχής, συνδέεται με σημαντικά ιστορικά γεγονότα και σημαντικές καμπές της ιστορίας του τόπου.
Κατασκευάσθηκε την περίοδο 1515 έως 1540 από τοπικούς τεχνίτες, με πελεκητά πλακοειδή τεμάχια ασβεστόλιθου και ακανόνιστους λίθους για την εσωτερική πλήρωση, κονίαμα με άσβεστα και τοπικά αδρανή.
Κατά τη διάρκεια του Εμφυλίου Πολέμου, τον Μάρτιο του 1949, η γέφυρα Κοράκου ανατινάχθηκε και το μεγαλύτερο μέρος της κατέρρευσε. Τα απομείναντα τμήματα των βάθρων παρασύρθηκαν το 2015 από μεγάλη πλημμύρα του ποταμού Αχελώου.