Το να έχεις μια επιχείρηση στην σημερινή εποχή δεν είναι εύκολη υπόθεση. Η οικονομία ήταν σε κακή κατάσταση από πριν. Με τον κορονοϊό η κατάσταση επιδεινώθηκε. Πολλές ήταν οι επιχειρήσεις που αναγκάστηκαν να βάλουν λουκέτο, αφού δεν μπορούσαν να βάλουν αρκετούς ανθρώπους μέσα στα μαγαζιά τους. Όσες επέζησαν, μάχονται να καλύψουν όσες τρύπες μπορούν.

 

Ο μόνος τρόπος οι επιχειρηματίες της εστίασης να δουν μια άσπρη μέρα είναι αν επενδύσουν στα μαγαζιά τους, ώστε να γίνουν πόλος έλξης για τους κατοίκους και τους τουρίστες της περιοχής τους.

 

Σε αυτό το άρθρο θα δούμε μερικές βασικές απαιτήσεις της πλειοψηφίας των πελατών σε καφετέριες και εστιατόρια, για να ακούσουν οι καταστηματάρχες και να διαμορφώσουν έτσι τους χώρους τους, ώστε να μην ξέρουν πού να πρωτοπάνε οι πελάτες.

 

Εξωτερικός χώρος

 

Ειδικά σήμερα που πολλοί άνθρωποι είναι αναγκασμένοι να κάθονται στον εξωτερικό χώρο των μαγαζιών είτε επειδή είναι ανεμβολίαστοι είτε επειδή έχουν φίλους ανεμβολίαστους, θα είναι αναγκαίο να είναι ιδιαίτερα προσεγμένος αυτός ο χώρος. Πέρα από μια όμορφη διακόσμηση, όπως λαμπάκια ή φυτά, δεν γίνεται να απουσιάζει ο εξοπλισμός που θα προστατέψει τους πελάτες από τον καιρό. Σόμπες θέρμανσης και θερμάστρες υγραερίου που να είναι κοντά σε όσα περισσότερα τραπέζια γίνεται, για να μην τουρτουρίζει ο κόσμος έξω στην παγωνιά, αλλά και μεγάλες ομπρέλες για επαγγελματικές λύσεις σκίασης από τη Nyfan, για να μην καίγονται από τον ήλιο το καλοκαίρι, είναι αντικείμενα που αν απουσιάζουν, θα απουσιάζουν και οι πελάτες.

 

Εσωτερικός χώρος

 

Αν και η σπουδαιότητα του εξωτερικού χώρου αυξήθηκε κατακόρυφα, ο εσωτερικός χώρος συνεχίζει να παίζει καθοριστικό ρόλο. Θα ήταν συνετό να δώσεις προσοχή στην διακόσμηση. Με αυτό εννοώ να επιλέξεις μια αισθητική και να την ακολουθήσεις. Δεν θα είναι όμορφο το τελικό αποτέλεσμα αν απλά υπάρχουν έπιπλα που αρέσουν στον ιδιοκτήτη αλλά δεν ταιριάζουν μεταξύ τους.

 

Ό,τι αισθητική και αν έχεις επιλέξεις για την διακόσμηση, θα πρέπει ο εσωτερικός χώρος να είναι πάντα ζεστός. Αυτό σίγουρα δεν είναι ευχάριστο για το πορτοφόλι σου, αλλά η ζεστασιά - κυριολεκτικά και μεταφορικά - του χώρου θα είναι ένας από τους λόγους που οι πελάτες σου σε προτιμούν. Για να είναι λίγο πιο εύκολο να διαχειριστείς τον λογαριασμό θέρμανσης, αναζήτησε τα προγράμματα που προσφέρονται από διάφορες εταιρείες, όπως το ρεύμα και φυσικό αέριο από την Watt+Volt για επιχειρήσεις, ώστε να βρεις μια πραγματικά ωφέλιμη επιλογή για τις δικές σου ανάγκες.

 

Εντυπωσιακό μενού

 

Δεν προκαλεί έκπληξη σε κανέναν ότι οι πελάτες ενδιαφέρονται και επιβραβεύουν τα μαγαζιά που επενδύουν σε αγνές και ποιοτικές πρώτες ύλες. Η νοστιμιά ενός φαγητού ή ενός ροφήματος είναι που θα μείνει για πάντα στο μυαλό του πελάτη και θα τον κάνει να επιστρέψει στο μαγαζί ξανά και ξανά. Αν, μάλιστα, η ποσότητα είναι και αυτή εντυπωσιακή, τότε θα έχει έναν λόγο παραπάνω να σε τιμήσει.

 

Το προσωπικό

 

Πολλοί είναι εκείνοι που έχουν γίνει τακτικοί πελάτες ενός μαγαζιού, όχι επειδή το συγκεκριμένο μαγαζί προσφέρει κάτι ξεχωριστό, που δεν μπορούν να βρουν πουθενά αλλού, αλλά επειδή ο σερβιτόρος ή ο μπαρίστα είναι χαμογελαστός και με έναν καλό λόγο στο στόμα. Με ένα προσωπικό που είναι γρήγορο στο να εξυπηρετήσει τους πελάτες αλλά και να τους κάνει να νιώσουν ευχάριστα και σαν στο σπίτι τους, το μαγαζί θα είναι πάντα γεμάτο.