Ξεκίνησε χθες η πολυαναμενόμενη διαλειτουργικότητα των διοδίων.

Πλέον οι πομποδέκτες των 6 παραχωρησιούχων (Αττική Οδός, Ολυμπία Οδός, Νέα Οδός, Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου, Γέφυρα, Κεντρική Οδός) και της Εγνατίας Οδού… συνεργάζονται.

Ετσι ο οδηγός που διαθέτει έναν με επαρκές χρηματικό υπόλοιπο, μπορεί να διέρχεται από τις ειδικές λωρίδες όλων των σταθμών διοδίων, ανεξαρτήτως εταιρείας (και του Μορέα, που δεν διαθέτει δικό του πομποδέκτη).

Η διαλειτουργικότητα ωστόσο δεν είναι πλήρης: τα εκπτωτικά πακέτα που η κάθε εταιρεία προσφέρει στους κατόχους του πομποδέκτη τους, δεν μεταφέρονται στους χρήστες των άλλων πομποδεκτών.

Επιπλέον η φόρτιση ενός πομποδέκτη μπορεί να γίνει μόνο στους σταθμούς διοδίων της συγκεκριμένης εταιρείας (ή μέσω Ιντερνετ).

Τέλος, ο κάτοχος περισσότερων του ενός πομποδεκτών θα πρέπει να έχει σε περίοπτη θέση στο όχημά του τον πομποδέκτη που επιθυμεί να χρησιμοποιήσει και τους υπόλοιπους στο ντουλαπάκι, καθώς τα διόδια ενδέχεται να «διαβάσουν» οποιονδήποτε από τους πομποδέκτες (αλλά ποτέ δεν θα χρεωθεί πάνω από ένας).

Οσον αφορά το πλήθος των πομποδεκτών, τους περισσότερους έχει διαθέσει η Αττική Οδός, με περίπου 666.000 πομποδέκτες (e-pass), ακολουθεί η Νέα Οδός με 100.000 πομποδέκτες (Fastpass), η Ολυμπία Οδός με 71.000 πομποδέκτες (O-pass), ο Αυτοκινητόδρομος Αιγαίου με 60.000 πομποδέκτες (e-way), η Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου με 21.000 (gefyra e-pass) και η Κεντρική Οδός με 8.000 (kentriki pass).

Αξιοσημείωτη είναι η επίδοση της Εγνατίας Οδού, που διέθεσε 15.000 πομποδέκτες μόλις μέσα σε έναν μήνα (Egnatiapass).

H KAΘΗΜΕΡΙΝΗ