Ήταν το 2016 όταν η Εθνική Τράπεζα και ειδική εκκαθαρίστρια της Ολυμπιακής Αεροπορίας, έβγαλε σε δημόσιο πλειοδοτικό διαγωνισμό, με κλειστές προσφορές, τη συλλεκτική Mercedes, μοντέλο του 1972, που χρησιμοποιούσε ο Αλέξανδρος Ωνάσης και μέχρι τότε «σάπιζε» στις αποθήκες το παλιού αεροδρομίου στο Ελληνικό.

Σήμερα η κούκλα της Mercedes λάμπει ξανά και είναι έτοιμη να περπατήσει και πάλι στους δρόμους χάρη στο νέο ιδιοκτήτης της Γιάννο Γραμματίδη του Λαρισαίου δικηγόρου και επίτιμου προέδρου του Ελληνοαμερικανικού Επιμελητηρίου Ελλάδος που κατάφερε με την προσφορά του τότε να την κάνει δική του. Λέγεται πως ο Λαρισαίος δικηγόρος ήθελε τόσο πολύ να την αποκτήσει που σε σχέση με τον δεύτερο και τρίτο πλειοδότη έφτασε στο σημείο να προσφέρει τα διπλά χρήματα - της τάξης των 37.000 ευρώ.

Την είδηση για την επισκευή του θρυλικού αυτοκινήτου έκανε γνωστή με μια ανάρτηση του στην προσωπική του σελίδα στο Facebook στις 2 Ιουνίου ο Γιάννος Γραμματίδης ποζάροντας μαζί με τον μηχανικό που της έδωσε και πάλι «ζωή»:

«Με τον μηχανικό μου Πάνο Αβραμίδη της MKB στο Winmenden. Η τέλεια επισκευή της σπάνιας Mercedes 250/8 από την μοναδική στο είδος MKB που κράτησε τρία χρόνια αποτελεί για μένα φόρο τιμής στη μνήμη του πρώην ιδιοκτήτη της Αλεξάνδρου Ωνάση. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον μεγάλο τεχνίτη των classic cars restorations, στον τεχνικό μου σύμβουλο στη Γερμανία Στάθη Πρεδαρη, και στον μάγο των ρυθμίσεων κινητήρων της Mercedes Γιάννη Παρχαρίδη».

Τη συλλεκτική Mercedes Benz Automatic-250/8, ο Αλέξανδρος την αγόρασε το 1972 στο όνομα της Ολυμπιακής Αεροπορίας. Το αυτοκίνητο μετά το αεροπορικό δυστύχημα που του κόστισε τη ζωή, φυλάχτηκε με τα υπόλοιπα προσωπικά του αντικείμενα σε αποθήκη στο Ελληνικό.

Το πολυτελέστατο για την εποχή αυτοκίνητο του διαθέτει λευκά δερμάτινα καθίσματα, ηλεκτρικά παράθυρα, κλιματισμό, αυτόματο τεσσάρι κιβώτιο, επένδυση από ξύλο τριανταφυλλιάς στο ταμπλό καθώς και πολλά άλλα αξεσουάρ. Για το συγκεκριμένο όχημα, ο νεαρός Αλέξανδρος είχε ξοδέψει τότε 250.000 δραχμές, ποσό αστρονομικό, αν σκεφτεί κανείς ότι το μεροκάματο δεν ξεπερνούσε τις 70 δραχμές!

protothema.gr