«Επιδιώκουμε την αναβάθμιση του μαθήματος της Φυσικής και θέλουμε να αλλάξει και ο τρόπος που διδάσκεται αλλά και ο τρόπος που εξετάζεται το συγκεκριμένο μάθημα», τονίζει ο Ηλίας Τανός, Φυσικός (M, Sc, M.Ed), μέλος της Ένωσης Ελλήνων Φυσικών.

Στο πλαίσιο του Συνεδρίου με θέμα «Επιστήμες της Εκπαίδευσης» που πραγματοποιείται για 3η συνεχή χρονιά, στη Λάρισα το Σάββατο 19 -20 Ιουνίου, καθηγητές συζητούν για τις μικρές και τις μεγάλες αλλαγές που θα κάνουν ένα σχολείο ν ανταποκρίνεται στις απαιτήσεις των καιρών.

«Χρειαζόμαστε ένα σχολείο πολυπολιτισμικό που να δημιουργεί ίσες ευκαιρίες για όλους. Για μαθητές αλλά και για εκπαιδευτικούς. Πολυπολιτισμικό και με ελεύθερη πρόσβαση για όλους και για τους μαθητές με ειδικές ανάγκες. Θέλουμε την ενσωμάτωση όλων των νέων τεχνολογιών στην εκπαιδευτική μας διαδικασία. Για παράδειγμα δεν μπορούμε πλέον να κάνουμε πειράματα φυσικής με αναχρονιστικά όργανα αλλά με σύγχρονους αισθητήρες», λέει ο κ Τανός δίνοντας μια γεύση των θεμάτων που απασχολούν τους εκπαιδευτικούς. 

          Ένα σχολείο για όλους

Στο Συνέδριο που πραγματοποιείται σε τρεις μεγάλες πόλεις της Ελλάδας (Λάρισα 19-20 Ιουνίου Ξενοδοχείο Διόνυσος, Αθήνα 26-27 Ιουνίου Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, Θεσσαλονίκη 27-28 Ιουνίου Ξενοδοχείο Εγνατία Παλλάς), θα αναπτυχθούν οι εξής θεματικές ενότητες:

    Ειδική Αγωγή

    Οργάνωση και Διοίκηση της Εκπαίδευσης-Αξιολόγηση

    Διδακτική των Φυσικών Επιστημών

    Οι νέες τεχνολογίες στη διδασκαλία των Φυσικών Επιστημών.

 «Ένα σχολείο που είναι ένας ζωντανός οργανισμός, που αλληλεπιδρά με την κοινωνία , που είναι πολυπολιτισμικό και ενταξιακό , που οφείλει να γίνει Σύγχρονο εντάσσοντας τις Νέες Τεχνολογίες στην καθημερινότητα του και τέλος ένα σχολείο ικανό να δημιουργήσει τις κατάλληλες προϋποθέσεις σύνδεσης με την δια βίου μάθηση και εκπαίδευση.  

Στο Συνέδριο θα συζητήσουμε και θα επικαιροποιήσουμε  τις προτάσεις μας για τις θεσμικές αλλαγές που χρειάζεται να γίνουν  άμεσα στο σχολικό περιβάλλον, για μια ισορροπία και επικοινωνία όλων των μελών της

Οι μεγάλες αλλαγές μας βρίσκουν πρωταγωνιστές στη διαμόρφωση του πλαισίου, το οποίο θα είναι αυτό που η κοινωνία απαιτεί, με σύνθημα:  «ένα Σχολείο για όλους», επισημαίνει ο κ Τανός διευκρινίζοντας ότι στο περιθώριο κάθε Συνεδρίου θα υπάρξει ειδική ομάδα εκπαιδευτικών που θα συζητήσει προτάσεις για τις αλλαγές στον τρόπο διδασκαλίας και εξέτασης του μαθήματος της Φυσικής.