Κάθε κτίριο, ανάλογα με τη χρήση για την οποία προορίζεται, έχει διαφορετικό προτεινόμενο υλικό κατασκευής, που ευνοεί τη μέγιστη χρηστικότητα και αποδοτικότητά του. Απλές αστικές κατασκευές για παράδειγμα συνήθως κατασκευάζονται από οπλισμένο σκυρόδεμα κατά το μεγαλύτερο μέρος του, ενώ αποκεντρωμένες βιομηχανικές μονάδες από χάλυβα, καθώς είναι ένα υλικό πολύ φιλικό προς κατασκευές μεγάλης κλίμακας, συνδυάζοντας ταυτόχρονα χαμηλό κόστος.

 

Κάποιες φορές, μεγάλες εταιρείες με αντιστοίχως μεγάλα εργοστάσια παραγωγής έχουν πολλαπλούς εκθεσιακούς χώρους, σημεία παραλαβής και καταστήματα ανά τον νομό ή τη χώρα.  Δεδομένου ότι κάπου θα πρέπει γενικά να στεγαστούν και τα κεντρικά γραφεία της εταιρείας, δεν είναι σπάνιο να βλέπουμε συνδυασμούς με άλλα τμήματα της εταιρείας. Αν και εκ πρώτης όψεως ίσως να φαίνεται δύσκολο να συνυπάρξουν σε ένα χώρο ένα κατάστημα με ένα πλήθος εταιρικών γραφείων, στην πραγματικότητα υπάρχουν μερικά σημεία κλειδί ώστε να μετατραπεί σε μία πετυχημένη απόφαση.



  • Οικονομία: Προφανώς η μίσθωση ενός χώρου είναι πολύ οικονομικότερη από τη μίσθωση δύο. Θα πρέπει βέβαια τόσο το μέγεθος του ανθρώπινου δυναμικού όσο και των διατιθέμενων προϊόντων, να το επιτρέπει. Στην περίπτωση που ένας χώρος κατασκευάζεται ειδικά για να καλύψει τις ανάγκες μιας εταιρείας, τότε πρόκειται για μια ακόμη πιο συμφέρουσα επιλογή.
    Έτσι μειώνεται και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα της εταιρείας! 



  • Ευελιξία: Εξετάζουμε το ενδεχόμενο της κατασκευής ενός νέου κτιρίου με προοπτική συστέγασης. Μια επίσκεψη στο τεχνικό γραφείο της προτίμησής σας voutsadakis.gr, θα διαλευκάνει το τοπίο για τις κατασκευαστικές επιλογές. Εν συντομία, θα αναφέρουμε ότι στα πλεονεκτήματα των μεταλλικών κατασκευών, είναι η ευελιξία και οι εύκολες προσαρμογές. Έτσι, η διαρρύθμιση του χώρου ακόμη και στον ίδιο όροφο, μπορεί να γίνει με τέτοιο τρόπο ώστε να επιτευχθεί κατάστημα υψηλής αισθητικής ταυτόχρονα με λειτουργικά για τους εργαζομένους γραφεία. Επίσης, στο ενδεχόμενο αύξησης των αναγκών, για οποιοδήποτε από τα 2 τμήματα, κάτι τέτοιο είναι εύκολα εφικτό.



  • Επικοινωνία & Ομαδικότητα: Με το τμήμα των πωλήσεων να βρίσκεται μόλις μια ανάσα μακριά, είναι πολύ άμεση και εύκολη η επικοινωνία με τα απαιτούμενα τμήματα συνεργασίας, όπως αυτό του μάρκετινγκ, και ταχύτερη η διάδοση και η ευθυγράμμιση των πληροφοριών. Ο πωλητής, αισθάνεται πιο εύκολα ως ουσιαστικό μέλος της εταιρείας, κάτι που ανεβάζει το κίνητρό του.


Θέλοντας να δώσουμε μια ευρεία και σαφή εικόνα, οφείλουμε να δώσουμε απάντηση σε μερικές προκλήσεις που ενδέχεται να σας προβληματίζουν. Για παράδειγμα, το ύφος, η διακόσμηση, τα υλικά και τα έπιπλα που θα χρησιμοποιηθούν διαφέρουν. Δεν ανεβάζει αυτό το κόστος, βρίσκοντας 2 διαφορετικούς συνεργάτες; Όπως για όλα, η απάντηση είναι κάπου στη μέση. Σίγουρα μπορεί κάποιος να βρει όντως 2 προμηθευτές, μπορεί όμως να καταφύγει και σε κάποια λύση που να προσφέρει πολλαπλές εναλλακτικές, όπως είναι το laminate δάπεδο από την Ξυλοτεχνική, που θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως το δάπεδο χαμαιλέοντας της σημερινής εποχής.
Δε θέλει κόπο, θέλει τρόπο!