Όπου υπάρχουν ψιλά γράμματα συνήθως χαμένος είναι ο καταναλωτής ή το κράτος.
Στην περίπτωση ιδιωτικοποίησης της Εγνατίας οδού, παρά το γεγονός ότι ο διαγωνισμός έγινε τον Αύγουστο του 2021, η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, που τον κέρδισε, δεν τον παρέλαβε ακόμη (ούτε έδειξε να βιάζεται) με αποτέλεσμα ο δρόμος να παραμένει ασυντήρητος, σε κακό χάλι. Αν μάλιστα είσαι οδηγός και χρειαστείς τουαλέτα πρέπει να ψαχτείς, ενώ είσαι αναγκασμένος να φουλάρεις εγκαίρως γιατί δεν υπάρχουν πρατήρια πάνω στο δρόμο. Γνωστά όλα αυτά.
Εκείνο που δεν ήταν γνωστό είναι ότι το δημόσιο θα εισπράξει λιγότερα χρήματα από το αρχικό τίμημα των 1,496 εκ. ευρώ. Στον προϋπολογισμό του 2024, στα έσοδα από αποκρατικοποιήσεις, αναφέρεται πως από την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού το ΤΑΙΠΕΔ θα πάρει 1,350 εκ. ευρώ. Προφανώς, ενεργοποιήθηκαν ρήτρες για «κούρεμα» επί του αρχικού τιμήματος λόγω επιβάρυνσης των επιτοκίων από την ημέρα που ανακηρύχθηκε ο προτιμητέος ανάδοχος.
Γιατί να βιαστεί να πληρώσει η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ; Μήπως δεν είχε άλλες δουλειές να κάνει…

Από τη στήλη Kampos Land by Kostas Tolis