Ως μία ακόμη δυναμική παρουσία μπορεί να χαρακτηριστεί η Θεσσαλική αντιπροσωπεία μαθητών – ευρωβουλευτών που παραβρέθηκε στο Ευρωκοινοβούλιο στο Στρασβούργο στις 22 Ιανουαρίου 2015, στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού Προγράμματος Euroscola υπό την οργάνωση και επιμέλεια της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Θεσσαλίας.

Συγκεκριμένα, ομάδα 24 μαθητών από διάφορα Λύκεια της Θεσσαλικής Περιφέρειας που πρώτευσαν στο μαθητικό διαγωνισμό Euroscola, παρουσίασαν τη χώρα και την περιφέρειά μας τονίζοντας την ιστορία και τον πολιτισμό τους καθώς και τη σπουδαιότητά τους στον ευρωπαϊκό χώρο. Πρόβαλαν εικόνες με σημαντικά αξιοθέατα και μνημεία της Θεσσαλίας και τόνισαν το ρόλο του θεσσαλικού κάμπου ως τροφοδότη πολλών αγροτικών προϊόντων στην Ευρώπη.

Στη συνέχεια συζήτησαν με πολυεθνικές ομάδες από 22 χώρες της ευρωπαϊκής ένωσης για ουσιώδη θέματα που απασχολούν σήμερα την ευρωπαϊκή ένωση και διατύπωσαν προτάσεις – λύσεις για την ανεργία, την ελευθερία διακίνησης ιδεών, τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, το μέλλον της Ευρώπης, το ρόλο της Ευρωπαϊκής ένωσης στην ανάπτυξη των οικονομικά ασθενέστερων χωρών, προβλήματα μετανάστευσης και κοινωνικής ένταξης. Εξέλεξαν αντιπροσώπους για να προωθήσουν τις ιδέες τους και κατάφεραν να έχουν εκλεγμένη αντιπροσώπευση από το σύνολο των 512 μαθητών που μίλησε και απάντησε σε ερωτήματα στο θέμα των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας.

 Οι Θεσσαλοί μαθητές αφού άκουσαν προσεκτικά τις απόψεις των άλλων εταίρων καθώς και τις ομιλίες των 3 ευρωβουλευτών, απεύθυναν μια σειρά από συγκεκριμένα ερωτήματα σχετικά με το πώς μπορούμε να επιτύχουμε την τήρηση της κριτικής στάσης απέναντι στα ΜΜΕ, πώς μπορεί η Ευρωπαϊκή ένωση να επενδύσει περισσότερα χρήματα στις χώρες του νότου όπου υπάρχει μεγαλύτερη ανεργία, και εάν είναι επιτρεπτό και θεμιτό να γίνονται πολιτικές παρεμβάσεις από άλλες χώρες της ΕΕ όταν διεξάγονται εκλογές σε κάποια άλλη χώρα της. Επίσης, μέσα στα πλαίσια της ελεύθερης συζήτησης με τους ευρωβουλευτές κατέθεσαν ένα έγγραφο διαμαρτυρίας σχετικά με το βιβλίο «Ας εξερευνήσουμε την Ευρώπη», που εκδίδεται από την ΕΕ και στο οποίο δεν γίνεται αναφορά στην ιστορία του Βυζαντινού Πολιτισμού. Με το παραπάνω έγγραφο ζητούν την διόρθωσή του τονίζοντας ότι η μετάβαση από τη Ρωμαϊκή περίοδο στην Αναγέννηση βασίστηκε στην Βυζαντινή  ιστορία και πολιτιστική της κληρονομιά. 

Τόσο οι Θεσσαλοί μαθητές όσο και οι συνοδοί καθηγητές, κρατώντας στα χέρια τους την «Πιστοποίηση της μιας ημέρας ευρωβουλευτή», δηλώνουν απερίφραστα την ικανοποίησή τους για αυτήν την εξαιρετική εμπειρία, και προσκαλούν όλους τους μαθητές να αποκτήσουν «φωνή» στην Ευρώπη συμμετέχοντας  σε παρόμοιες διαδικασίες. 

Για το σκοπό αυτό η Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης κ. Ζιάκα συγχαίρει τα μέλη της φετινής αποστολής και παροτρύνει εκπαιδευτικούς και μαθητές σχολείων της Θεσσαλίας να μετέχουν σ’ αυτή και σε ανάλογες εμπειρίες. Οι μαθητές που συμμετείχαν από σχολεία της Θεσσαλίας είναι οι: Παπακώστα Βασιλική, Συρακούλη Ευαγγελία, Βλιώρας Άγγελος, Μίζιος Ζήσης, Γκαρέλη Ευγενία, Παπατόλια Ελευθερία, Καραμπέρη Ηλιάνα -Αικατερίνη, Νικολαϊδης Γεώργιος, Βαρνά Μαρία, Μανώλη Ζωή, Κονταξή Κλεονίκη, Σταυρέκα Βασιλική, Αγγέλου Λυδία-Δέσποινα, Κόκκινου Ηρώ, Τάτσιου Θεοδώρα,  Γκουγκουλιάς Αστέριος, Δασκαλοπούλου Ηλιάνα, Σαϊτάνη Ελμίνα-Μαρίνα, Γάτσιου Αποστολία-Ζωή, Ζαχαρέλης Θεόδωρος, Παπαγεωργίου Κωνσταντίνα, Βούρδα Όλγα Μαρία, Χατζηγρίβα Ευτυχία, Καλαγιά Άννα.

Οι συνοδοί εκπαιδευτικοί ήταν οι καθηγήτριες: Αναστασίου Αικατερίνη ΠΕ06 και Γιαννακού Άννα ΠΕ02.