Τρία νέα έργα ξεκινούν για την Περιφερειακή Ενότητα Λάρισας καθώς ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός υπέγραψε τις συμβάσεις των έργων προϋπολογισμού 82.633,60 ευρώ. Τα έργα υλοποιούνται με πόρους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων της Περιφέρειας Θεσσαλίας και αφορούν:
1. «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΑΓΩΓΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΠΟΣΙΜΟΥ ΝΕΡΟΥ ΣΤΟΝ ΟΙΚΙΣΜΟ “ΑΜΠΕΛΙΑ” ΤΟΥ Δ.Δ. ΒΕΡΔΙΚΟΥΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΗ “ΒΑΡΚΟ”» 
2. « ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ “ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΓΩΓΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΝΕΡΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΛΗΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΑΓΡΟΚΤΗΜΑ ΔΗΜΗΤΡΑΣ»
3. ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ (ΙΣΤΟΙ ΟΔΟΦΩΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ, ΦΩΤΙΣΤΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ, ΠΙΝΑΚΕΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΤΩΝ ΙΣΤΩΝ ΟΔΟΦΩΤΙΣΜΟΥ) ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΟΔΟΦΩΤΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ”
Σε δηλώσεις του σχετικά με τη χρησιμότητα του έργου ο κ. Κ. Αγοραστός ανέφερε χαρακτηριστικά: «Πρόκειται για έργα που εντάσσονται στις παρεμβάσεις της αιρετής Περιφέρειας, για την βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών. Με σχέδιο και προγραμματισμό υλοποιούμε χρήσιμα έργα για την περιοχή και τους κατοίκους της».


ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΕΡΓΩΝ
1. «ΠΡΟΜΗΘΕΙΑ ΑΓΩΓΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΠΟΣΙΜΟΥ ΝΕΡΟΥ ΣΤΟΝ ΟΙΚΙΣΜΟ “ΑΜΠΕΛΙΑ” ΤΟΥ Δ.Δ. ΒΕΡΔΙΚΟΥΣΙΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΘΕΣΗ “ΒΑΡΚΟ”» 
Λόγω της ακαταλληλότητας του νερού στις υδρευτικές  γεωτρήσεις  στους οικισμούς Αμπέλια και Βαρκό Βερδικούσιας είναι άμεση η ανάγκη για εύρεση λύσης και αποκατάσταση της ύδρευσης των δύο κοινοτήτων. Η πλέον ενδεδειγμένη λύση είναι η κατασκευή αγωγού για την αξιοποίηση υπάρχουσας γεώτρησης στη θέση ¨Βαλιμάρα¨  και αυτό για τους εξής λόγους:
 Η εν λόγω γεώτρηση είναι ηλεκτροδοτημένη και εξοπλισμένη με  αντλητικό συγκρότημα το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί. Το νερό της, έχει ελεγχθεί και είναι κατάλληλο για ύδρευση. Βρίσκεται κοντά στην γεώτρηση στη θέση ¨Καφές¨ από την οποία υδρεύεται σήμερα ο οικισμός του Βαρκού και από την οποία υδρεύονταν παλιότερα και τα Αμπέλια. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα να υπάρχουν αγωγοί που μπορούν να μεταφέρουν το νερό στις δεξαμενές και των δύο οικισμών. Επίσης το Υποβρύχιο αντλητικό συγκρότημα της γεώτρησης στη θέση ¨Καφές¨ μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την ενδιάμεση άντληση.
Για την αξιοποίηση της γεώτρησης στη θέση ¨Βαλιμάρα¨ θα γίνει προμήθεια  αγωγού ύδρευσης από σωλήνες PVC διαμέτρου Φ110/10atm, μήκους 1.500 μέτρων  και όλων τα απαραίτητων μικροϋλικών συνδέσεως, ο οποίος θα τοποθετηθεί σε όρυγμα βάθους 1,20 μέτρων  και πλάτους 0,80 μέτρων μέχρι την γεώτρηση ¨Καφές¨.
2. « ΗΛΕΚΤΡΟΔΟΤΗΣΗ ΤΟΥ ΕΡΓΟΥ “ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΑΓΩΓΟΥ ΜΕΤΑΦΟΡΑΣ ΝΕΡΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΛΗΤΙΚΩΝ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΩΝ ΣΤΟ ΑΓΡΟΚΤΗΜΑ ΔΗΜΗΤΡΑΣ»
Πρόκειται για την προμήθεια  ενός υποσταθμού μέσης τάσης ισχύος 500KVA για την ηλεκτροδότηση του αντλιοστασίου  του αγροκτήματος “Δήμητρας”. Ο υποσταθμός θα τοποθετηθεί  εντός οικίσκου από πάνελ πολυουρεθάνης διαστάσεων 4.5μ.X2.5μ.X2.80μ. (ΜΧΠΧΥ) και θα συδεθεί με το δίκτυο μέσης τάσης της ΔΕΔΔΗΕ με τέσσερεις αγωγούς 50mm2 (ένα για κάθε φάση και ένα εφεδρικό) μήκους έως 35m έκαστος και το κύκλωμα χαμηλής τάσης του αντλιοστασίου  με δώδεκα  αγωγούς 200mm2  μήκους έως 5m έκαστος.
Ο υποσταθμός θα  παραδοθεί πλήρης με όλες τις απαραίτητες εργασίες που θα απαιτηθούν, τις εσωτερικές καλωδιώσεις και τα λοιπά μικροϋλικά έτοιμος προς διασύνδεση σε κατάσταση λειτουργίας σύμφωνα με την  εγκεκριμένη μελέτη της Διεύθυνσης Τεχνικών Έργων ΠΕ Λάρισας.
3. ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΗΣ ΥΦΙΣΤΑΜΕΝΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ (ΙΣΤΟΙ ΟΔΟΦΩΤΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ, ΦΩΤΙΣΤΙΚΑ ΣΩΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ ΤΟΥΣ, ΠΙΝΑΚΕΣ ΔΙΑΝΟΜΗΣ ΤΩΝ ΙΣΤΩΝ ΟΔΟΦΩΤΙΣΜΟΥ) ΤΟΥ ΔΙΚΤΥΟΥ ΟΔΟΦΩΤΙΣΜΟΥ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΣΕ ΨΗΦΙΑΚΗ ΑΠΕΙΚΟΝΙΣΗ”
Με την παρούσα  σύμβαση προβλέπεται η ακριβής και λεπτομερή ηλεκτρονική αποτύπωση σε μια διαδικτυακή πλατφόρμα της υφιστάμενης κατάστασης του δικτύου οδοφωτισμού το οποίο είναι υπό της ευθύνη της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Η αποτύπωση του δικτύου οδοφωτισμού θα πρέπει να είναι κατηγοριοποιημένη ανά Περιφερειακή Ενότητα και να περιλαμβάνει:
- Την καταγραφή των ιστών οδοφωτισμού και των τεχνικών χαρακτηριστικών τους.
- Την καταγραφή των φωτιστικών σωμάτων και των τεχνικών χαρακτηριστικών τους.
- Την καταγραφή των πινάκων διανομής που τροφοδοτούν τους ιστούς οδοφωτισμού.
Απώτερος στόχος είναι μετέπειτα αντικατάσταση όλων των φωτιστικών με νέας τεχνολογίας (τύπου LED) για την εξοικονόμηση πόρων και ενέργειας.