Το  Παράρτημα   Λάρισας  της   Ελληνικής   Μαθηματικής   Εταιρείας διοργάνωσε επιμορφωτική  ημερίδα  για  τους  καθηγητές  Μαθηματικών  του  Δημόσιου  και  Ιδιωτικού τομέα , χθές  Σάββατο  14  Οκτωβρίου  2017 στο  Χατζηγιάννειο  Δημοτικό Πνευματικό  Κέντρο, με θέμα : Τα Μαθηματικά στο Λύκειο: « Διδακτέα ύλη, Επιστημονικές Προεκτάσεις και Δημιουργικές Δραστηριότητες».
Στην εκδήλωση συμμετείχε μεγάλος αριθμός Μαθηματικών  τόσο από το Νομό Λάρισας όσο και από τους Νομούς Καρδίτσας ,Μαγνησίας και Τρικάλων. Ακολούθησε  γόνιμος διάλογος  μεταξύ των ομιλητών και  των συμμετεχόντων  εκπαιδευτικών  και  χορηγήθηκε  ονομαστική  βεβαίωση  συμμετοχής  όλων στην  ημερίδα.  
Η  ημερίδα  περιλάμβανε  τρείς  εξαιρετικά ενδιαφέρουσες εισηγήσεις από διακεκριμένους επιστήμονες του κλάδου των Μαθηματικών.
Ο κ.Δάσιος Γεώργιος, Ομότιμος Καθηγητής Εφαρμοσμένων Μαθηματικών του Τμήματος Χημικών Μηχανικών Πανεπιστημίου Πατρών, ανέφερε στην εισήγησή του,  ότι για περισσότερο από 350 χρόνια, η επιστημονική και τεχνολογική ανάπτυξη εδράστηκε επάνω στις έννοιες του Απειροστικού Λογισμού που εισήγαγαν οι Newton και Leibniz. Οι δυο έννοιες-πυλώνες αυτής της μαθηματικής δομής ήταν αυτές της παραγώγου και του ολοκληρώματος, δυο έννοιες που αλληλοαναιρούνται, αφού η κάθε μια είναι αντίστροφη της άλλης. Από ό,τι γνωρίζαμε μέχρι πρόσφατα, οι έννοιες αυτές καθορίζονται μόνο για ακέραιες τιμές μιας παραμέτρου , που ονομάζεται ‘’τάξη’’. Είναι όμως εξόχως εντυπωσιακό το γεγονός , ότι μπορούμε να επεκτείνουμε τις έννοιες της παραγώγου και της ολοκλήρωσης για τάξεις που είναι οποιοσδήποτε μη ακέραιος αριθμός . Οι εφαρμοσμένες δυνατότητες που ανοίγονται από αυτή την επέκταση,  φαίνονται να είναι απεριόριστες και για αυτόν ακριβώς τον λόγο η μελέτη αυτής της μαθηματικής θεωρίας βρίσκεται σήμερα στις πρώτες γραμμές της παγκόσμιας έρευνας.
Ο κ.Ντούγιας Σωτήρης, Ομότιμος Καθηγητής Τομέα Μαθηματικής Ανάλυσης του Τμήματος Μαθηματικών Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, επισημαίνοντας τους στόχους της εισήγησης του ανέφερε  : ΄΄ τους  ορισμούς των τοπικών και  ολικών ακροτάτων μιας συνάρτησης, τις  ικανές και αναγκαίες συνθήκες για την ύπαρξη των τοπικών ακροτάτων, εξετάζοντας αναλυτικά όλες τις περιπτώσεις με παραδείγματα και αντιπαραδείγματα. Με την βοήθεια των τοπικών ακροτάτων μελέτησε την εύρεση των ολικών ακροτάτων και απέδειξε ένα σημαντικό θεώρημα των ενδιάμεσων τιμών της παραγώγου του Darboux.΄΄ Τέλος δόθηκαν μερικές σημαντικές εφαρμογές των ακροτάτων.
Ο κ. Δ. Ντρίζος, Σχολικός Σύμβουλος Μαθηματικών Τρικάλων και Καρδίτσας, ανέπτυξε μια πρόταση για το ρόλο των Μαθηματικών Δραστηριοτήτων στο Λύκειο, με στόχο τη δημιουργική μάθηση και την ανάπτυξη διερευνητικής σκέψης. Η πρότασή του υποστηρίχθηκε με συγκεκριμένες δραστηριότητες και προβλήματα, που η διαπραγμάτευσή τους εστιάζεται στη σύνθεση γνώσεων από διαφορετικές περιοχές και αντικείμενα των σχολικών μαθηματικών. Με ειδικές αναφορές και επισημάνσεις του, ανέδειξε την ουσιώδη διαφορά του διερευνητικού τρόπου προσέγγισης της γνώσης από την ισοπεδωτική απομνημόνευση. Αναφέρθηκε επίσης στο ρόλο της γεωμετρικής εποπτείας στη διδασκαλία της Ανάλυσης αλλά και στη σύνδεση μαθηματικών εννοιών και προτάσεων με τον φυσικό κόσμο.
 H  Διοικούσα  Επιτροπή  ευχαριστεί  θερμά  τον  Δήμαρχο  Λαρισαίων  και  τις  αρμόδιες  υπηρεσίες  του  Δήμου  για  την  υλική  και  ηθική  συνεισφορά  τους  στην  διοργάνωση  της  ημερίδας.