Ανάμεσα  στα καινοτόμα προγράμματα που ξεκίνησε να υλοποιεί  η Αντιδημαρχία Κοινωνικής Πολιτικής και οι Παιδικοί Σταθμοί του Δήμου Λαρισαίων, είναι και το πρόγραμμα «Κυκλοφοριακής Αγωγής προσχολικής και σχολικής ηλικίας».
Η δράση εντάσσεται στο πρόγραμμα «Η Πόλη που Μαθαίνει» και για την υλοποίησή της η Αντιδημαρχία Κοινωνικής Πολιτικής και η Διεύθυνση Αθλητισμού Πολιτισμού & Κοινωνικής Πολιτικής συνεργάζονται με πιστοποιημένους εκπαιδευτές και συγκεκριμένα με το  Σύλλογο Εκπαιδευτών Υποψηφίων Οδηγών Λάρισας, την Ένωση Εκπαιδευτών Υποψηφίων Οδηγών Περιφέρειας Θεσσαλίας, και την καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, εκπαιδεύτρια και προπονήτρια ποδηλασίας κα. Εύη Ευαγγέλου με τη βοήθεια του πιστοποιημένου Δημοτικού υπαλλήλου για θέματα Κυκλοφοριακής Αγωγής κ. Κων/νο Κωστακόπουλο.
Προσεγγίζοντας με ιδιαίτερη ευαισθησία το ζήτημα της Κυκλοφοριακής Αγωγής στα σχολεία, έχοντας δημιουργήσει ένα ολοκληρωμένο σχέδιο που αγγίζει τις ηλικίες, από τη προσχολική μέχρι και πρώτη σχολική, το Πάρκο κυκλοφοριακής Αγωγής στο Αλκαζάρ άνοιξε τις πύλες του για τους Παιδικούς Σταθμούς του Δήμου, την Τρίτη 3/10/2017 , με την επίσκεψη νηπίων του 6ου Παιδικού Σταθμού του Δήμου Λαρισαίων, συνοδεία του παιδαγωγικού προσωπικού του σταθμού ενώ στο χώρο παρευρέθησαν ο Αντιδήμαρχος Κοινωνικής Πολιτικής κος Δημήτριος Δεληγιάννης και η Δντρια  Αθλητισμού Πολιτισμού & Κοινωνικής Πολιτικής κα Μπαξεβάνου Σταυρούλα.


Τα παιδιά παρακολούθησαν ένα «βιωματικό μάθημα» εφαρμόζοντας απλούς κανόνες διάσχισης διαβάσεων, δρόμων, διασταυρώσεων. Έκπληξη και ενθουσιασμός στα πρόσωπα των μικρών νηπίων όταν αντιλήφθηκαν πως μέρος του μαθήματος είναι και η οδήγηση ποδηλάτου!!!
Η οδήγηση των ποδηλάτων των μικρών μαθητών πρόκειται να συμπληρώσει το αντίστοιχο πρόγραμμα των μαθητών της Δ΄ τάξης των Δημοτικών Σχολείων της πόλης, από το Νοέμβριο, με μάθημα προσαρμοσμένο κατάλληλα στην ηλικία των μαθητών και οδήγηση μηχανοκίνητων οχημάτων.
Με το πρωτοποριακό πρόγραμμα επιδιώκεται η διαμόρφωση συνείδησης επάνω στο ζήτημα της οδικής ασφάλειας και η έμπνευση ορθής νοοτροπίας και συμπεριφοράς μέσα από απλές συμβουλές αλλά και μέσα από παιγνιώδεις δραστηριότητες προσαρμοσμένες στις ηλικίες των μαθητών.