Η Τράπεζα Πειραιώς παρουσίασε σήμερα στη Λάρισα το e-branch, το πλήρως αυτοματοποιημένο ηλεκτρονικό κατάστημα της Τράπεζας, το οποίο βρίσκεται σε λειτουργία εδώ και μερικές εβδομάδες.

Τις δυνατότητες του e-branch ανάλυσε ο κ. Στέλιος Ηλιάδης, Βοηθός Γενικός Διευθυντής Τραπεζικής Ιδιωτών, επικεφαλής Δικτύου Νότιας, Κεντρικής & Δυτικής Ελλάδος.

Το e-branch στεγάζεται στο κέντρο της Λάρισας, στην οδό Κύπρου 72, και οι πελάτες μπορούν να απευθύνονται στο προσωπικό για οποιαδήποτε απορία, να ενημερώνονται για τις παρεχόμενες υπηρεσίες, να εκπαιδεύονται στη χρήση των μηχανημάτων και ψηφιακών υπηρεσιών της Τράπεζας, καθώς και να υποστηρίζονται σε κάθε τους συναλλαγή.

Η ανταπόκριση των πελατών το πρώτο διάστημα λειτουργίας του e–branch στη Λάρισα είναι μεγάλη, όπως άλλωστε συμβαίνει και τα υπόλοιπα οκτώ e-branch της Τράπεζας Πειραιώς στην υπόλοιπη Ελλάδα (Αττική, Θεσσαλονίκη, Κρήτη, Ιωάννινα), που καταγράφουν αύξηση 40% σε συναλλαγές και καταθέσεις μετρητών, σε σχέση με τα αντίστοιχα παραδοσιακά τραπεζικά καταστήματα.

Σύμφωνα με τον κ. Στέλιο Ηλιάδη: «O στόχος δημιουργίας των e-branch είναι η δημιουργία μιας σύγχρονης εμπειρίας τραπεζικής εξυπηρέτησης που θα προσαρμόζει τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες στις ανάγκες και απαιτήσεις του κάθε πελάτη μας.

Η δημιουργία του e-branch στο κέντρο της Λάρισας, στην «καρδιά» της αγοράς, διευκολύνει τους ιδιώτες, τους επαγγελματίες και τις επιχειρήσεις να πραγματοποιήσουν με ασφάλεια τις συναλλαγές τους σε χρόνο που τους εξυπηρετεί καθώς το ωράριο επεκτείνεται τις καθημερινές μέχρι το απόγευμα και το Σάββατο από το πρωί μέχρι το απόγευμα.

Η ανταπόκριση που υπάρχει στη λειτουργία των e-branch αποδεικνύει ότι η επιλογή της Τράπεζας Πειραιώς να επενδύσει στη νέα γενιά καταστημάτων γίνεται στην κατάλληλη συγκυρία».     

Μερικές από τις πρωτοποριακές υπηρεσίες του e-branch είναι:

•    Το «Ταμείο από Απόσταση», όπου ο πελάτης μπορεί να εκτελέσει μέσω video κλήσης, πληθώρα συναλλαγών  σε διευρυμένο ωράριο.

•    οnline εγγραφή στην υπηρεσία ηλεκτρονικής τραπεζικής (winbank)

•    Πραγματοποίηση συναλλαγών 24/7 σε ATM & EasyPay εσωτερικού χώρου

•    Χρήση των διαθέσιμων, στο κατάστημα, ηλεκτρονικών συσκευών (PC & tablets) για γνωριμία και εξοικείωση με τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της Τράπεζας (digital corner).

•    Γνωριμία με τα προϊόντα και υπηρεσίες των συνεργατών του Προγράμματος Επιβράβευσης yellow (exhibition area).

Επίσης στα e-branch της Τράπεζας Πειραιώς παρέχονται πρωτοποριακές υπηρεσίες για τρεις κατηγορίες πολιτών ΑμεΑ:

•    Για άτομα με πρόβλημα όρασης, εκτέλεση συναλλαγών ταμείου χωρίς την ανάγκη παράστασης και συνυπογραφής δύο μαρτύρων.

•    Για άτομα με πρόβλημα ακοής, δυνατότητα εξυπηρέτησης στη νοηματική γλώσσα για συναλλαγές ταμείου.

•    Για άτομα με κινητικά προβλήματα, εύκολη προσβασιμότητα στο κατάστημα και στον «Ταμία από απόσταση».