Σε τροχιά υλοποίησης τίθεται το έργο ηλεκτροκίνησης της γραμμής Λάρισας – Βόλου σύμφωνα με τη διαβεβαίωση του Γιάννη Αντωνιάδη, προέδρου της ελληνικής εταιρείας συντήρησης τροχαίου υλικού και μέλους του ΔΣ της ΕΡΓΟΣΕ.
Όπως σημειώνει ο «Ταχυδρόμος» με αφορμή τη χθεσινή κοπή πίτας του ΟΣΕ, ο κ. Αντωνιάδης ανέφερε ότι το έργο δημοπρατείται σε διάστημα τριών μηνών, ενώ σημείωσε παράλληλα ότι προγραμματίζεται η παράκαμψη της Νέας Ιωνίας, που αποτελεί αίτημα τριών και πλέον δεκαετιών.
Στον αντίποδα των ανακοινώσεων της διοίκησης πάντως οι εκπρόσωποι των εργαζομένων στη χθεσινή εκδήλωση χτύπησαν καμπανάκι για την υποστελέχωση του θεσσαλικού σιδηροδρόμου.
Ο κ. Αντωνιάδης χαρακτήρισε σημαντική τη φετινή χρονιά για τον ελληνικό σιδηρόδρομο, διότι «συμπίπτει με την ολοκλήρωση του κυρίου άξονα Αθήνας – Θεσσαλονίκης, ο οποίος είναι πλέον διπλός ηλεκτροκινούμενος, με αποτέλεσμα να μπορεί πλέον να δρομολογηθεί πάνω στον διπλό ηλεκτροκινούμενο άξονα ένα σύγχρονο τρένο, ανάλογο με αυτό που κυκλοφορεί στην Ευρώπη ή στην Αμερική», όπως είπε.
Ο πρόεδρος της ελληνικής εταιρείας συντήρησης τροχαίου υλικού δήλωσε παράλληλα ότι ήδη δημοπρατήθηκε το έργο Παλαιοφαρσάλων – Καλαμπάκας και εντός δύο – τριών μηνών θα δημοπρατηθεί και το έργο Λάρισας – Βόλου, παράλληλα με την παράκαμψη της Νέας Ιωνίας.
«Αυτό θα έχει ως αποτέλεσμα να έχουμε σε όλη τη Θεσσαλία ηλεκτροδοτούμενο δίκτυο και τη δυνατότητα να συνδεθούν είτε μεταξύ τους όλες οι θεσσαλικές πόλεις, είτε να συνδεθούν με Αθήνα και Θεσσαλονίκη», υπογράμμισε.
Η κίνηση στη γραμμή Βόλου – Λάρισας θα διεξάγεται από τον παρακαμπτήριο κλάδο, που θα εξυπηρετεί και τους εργαζόμενους στην Α΄ ΒΙΠΕ όπου θα υπάρχει, σημειωτέον, στάση του τρένου.

taxydromos.gr