Ο ΣΕΒ, με την υποστήριξη του ΣΘΕΒ, διοργανώνουν Ψηφιακό Εργαστήριο με θέμα: «Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Ηλεκτρονικό Εμπόριο: από τη θεωρία στην πράξη», την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020, και ώρα 16:00.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ και το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελούν σημαντικά εργαλεία εξαγωγών. Το σεμινάριο έχει σχεδιαστεί με γνώμονα την πρακτική εφαρμογή και με απώτερο σκοπό οι ελληνικές επιχειρήσεις να ανταποκριθούν στις ανάγκες που επικρατούν στο διεθνές εμπόριο αλλά και να αναπτύξουν ή να εξελίξουν τις απαιτούμενες δεξιότητες και γνώσεις στα θέματα αυτά. Το εργαστήριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων όλων των κλάδων.

 

Θέματα που θα αναπτυχθούν μεταξύ άλλων:

Ποιες είναι οι νέες τάσεις στο ψηφιακό μάρκετινγκ αλλά και τα οφέλη και οι προκλήσεις στις εξαγωγές;

Ποια η σημασία της ψηφιακής παρουσίας για τις επιχειρήσεις της Περιφέρειας;

Υπάρχει ανταγωνισμός στο ψηφιακό περιβάλλον;

Ποια είναι η ανάπτυξη του ηλεκτρονικού εμπορίου;

Χτίζοντας σχέσεις εμπιστοσύνης με τον ψηφιακό καταναλωτή.

Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου θα παρουσιαστεί και ο πρόσφατος Πρακτικός Οδηγός E-commerce του ΣΕΒ για τη σωστή επικοινωνία με τον καταναλωτή.

Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να συμπληρώσουν τη φόρμα συμμετοχής προκειμένου να λάβουν τον σύνδεσμο ηλεκτρονικής παρακολούθησης του εργαστηρίου μετά την εγγραφή τους ενώ δεν υπάρχει κόστος.

Η φόρμα συμμετοχής και το αναλυτικό πρόγραμμα του εργαστηρίου βρίσκονται στη σύνδεση: https://www.sthev.gr/2020/11/11/digital_marketing-ecommerce-ekdilosi/.

Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στον ΣΕΒ (κα Βίκυ Μακρυγιάννη, τηλ. 2115006121, ir@sev.org.gr και κα Αθηνά Βουνάτσου, τηλ. 2115006109, eper@sev.org.gr) και στον ΣΘΕΒ (κα Μαρία Γιαννίτση, τηλ. 2410555507, giannitsi@sthev.gr).