Για επίθεση αποδόμησης που δέχεται η εκπαίδευση από την πλευρά της κυβέρνησης κάνει λόγο σε ανακοίνωσή της η Ωρα Αποφάσεων. Στο σχετικό κείμενο αναφέρει τα εξής:
Η επίθεση αποδόμησης, που δέχεται η εκπαίδευση εκ μέρους της κυβέρνησης των ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ, είναι συνεχής. Αντί να αρχίσει η αξιοποίηση της εξωτερικής αξιολόγησης όλων των ΑΕΙ, προκειμένου να εξορθολογισθεί η Ανωτάτη Εκπαίδευση, αρχίζουν τις ιδρύσεις νέων σχολών και τις προαγωγές ΤΕΙ σε Πανεπιστήμια. Ανώτατα ιδρύματα μεταβάλλουν δομή και μέγεθος με βάση μόνο την ψηφοθηρία.
Προανήγγειλαν την μετατροπή των ΤΕΙ Αθηνών και Πειραιώς σε ένα ενιαίο Πανεπιστήμιο, την ένταξη του ΤΕΙ Ιονίων Νήσων στο Ιόνιο Πανεπιστήμιο και τώρα την ίδρυση Γεωπονικής Σχολής του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων στον τόπο καταγωγής του πρωθυπουργού, την Άρτα. Σημειωτέον, ότι στην ίδια πόλη λειτουργεί το Τμήμα Τεχνολόγων Γεωπόνων του ΤΕΙ Ηπείρου. Όλες δε αυτές οι «ανωτατοποιήσεις» γίνονται χωρίς να υπάρχει μία μελέτη, η οποία θα καταγράφει τις ανάγκες της χώρας, χωρίς πλήρη καταγραφή των υποδομών και του προσωπικού των εν λόγω τμημάτων, χωρίς προϋπολογισμό, χωρίς να ληφθούν υπόψη οι διεθνείς έρευνες και πρακτικές ενοποίησης των ΑΕΙ. Οι τελευταίες δείχνουν ότι η Ελλάδα διατηρεί περίπου διπλάσια Πανεπιστήμια και ΤΕΙ από άλλες χώρες με τον ίδιο πληθυσμό, ενώ, βάσει των ετησίων εκθέσεων του ΟΟΣΑ, είναι πρώτη στη Γενική και προτελευταία (36η θέση) στην Επαγγελματική Εκπαίδευση (με αναλογία περίπου 1 πανεπιστήμιο και 1,2 ΤΕΙ ανά 1 εκατομμύριο κατοίκους). Την ίδια στιγμή, η χώρα δαπανά τεράστια ποσά για την εκπαίδευση νέων πολιτών σε γνωστικά αντικείμενα είτε υπερκορεσμένα είτε καινοφανή -γεγονός που αποτελεί μία από τις αιτίες της μεγάλης ανεργίας των νέων επιστημόνων, η οποία είχε ως αποτέλεσμα τη φυγή 450.000 νέων τα τελευταία χρόνια της κρίσης. Οι παθογένειες στην εκπαίδευση συνεχίζουν και μεγεθύνονται. Οι κυβερνώντες είναι συνεχιστές πολιτικών που μας οδήγησαν στην χρεοκοπία, γεγονός που αποδεικνύει πως δεν είναι καθόλου άμοιροι των ευθυνών για το πώς οδηγήθηκε η χώρα στην κρίση.
Η Ώρα Αποφάσεων προτείνει την εφαρμογή των διεθνών πρακτικών, όπως απορρέουν από τις εκθέσεις του ΟΟΣΑ (Education at a Glance of OECD), αλλά και τις εκθέσεις της Ανεξάρτητης Αρχής ΑΔΙΠ, προκειμένου να εφαρμοσθεί άμεσα η κατάργηση και συγχώνευση ιδρυμάτων, σχολών και τμημάτων, ώστε να σχηματισθούν ιδρύματα συμπαγή και λειτουργικά. Η Πολιτεία οφείλει να δώσει έμφαση στην ίδρυση Μεταλυκειακών Επαγγελματικών Κέντρων και να δοθεί απόλυτη προτεραιότητα στην  επαγγελματική εκπαίδευση.