Nέα κόντρα μεταξύ της ιταλικής (ιδιωτικής) ΤΡΑΙΝΟΣΕ Α.Ε και του (κρατικού) ΟΣΕ, ξέσπασε τη Δευτέρα, αυτή τη φορά με αφορμή το πρόβλημα που παρουσιάσθηκε την περασμένη Παρασκευή και το Σάββατο στην ηλεκτροκίνηση του σιδηροδρομικού δικτύου, που είχε ως αποτέλεσμα την καθυστέρηση δρομολογίων κυρίως στη Βόρεια Ελλάδα.
Τα δρομολόγια των τρένων στον άξονα Αθήνα – Θεσσαλονίκη – Αθήνα, όπως και αυτά του Προαστιακού Θεσσαλονίκης, πλέον πραγματοποιούνται κανονικά, μετά την πλήρη αποκατάσταση της ηλεκτροδότησης.
Ωστόσο, η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έσπευσε να τονίσει ότι η ευθύνη για την ομαλή λειτουργία του δικτύου ανήκει αποκλειστικά στο Διαχειριστή της Υποδομής, ΟΣΕ Α.Ε, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο η ιταλική εταιρεία να ζητήσει αποζημιώσεις.
Η πλήρης αποκατάσταση του προβλήματος στην ηλεκτροκίνηση, που παρουσιάστηκε την Παρασκευή 14/09/2018 στο τμήμα Παλιαοφάρσαλου – Κατερίνης, με αποτέλεσμα να υπάρξουν καθυστερήσεις και ακυρώσεις σε ορισμένα δρομολόγια, επήλθε, σύμφωνα πάντα με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, το Σάββατο 15/09/2018 και ώρα 16:00.
Σημειώνεται, ότι πλέον σε περιπτώσεις καθυστερήσεων, καταβάλλονται αποζημιώσεις και στους επιβάτες των αμαξοστοιχιών, σε εφαρμογή των ευρωπαϊκών και εθνικών κανονισμών. Οι αποζημιώσεις ανέρχονται στο 25% του κομίστρου για καθυστέρηση 60 έως 119 λεπτών, στο 50% του κομίστρου για καθυστέρηση 120 έως 179 λεπτών, στο 100% του κομίστρου για καθυστέρηση 180 λεπτών και άνω. Ωστόσο, τα χρήματα δεν δίνονται μετρητοίς, αλλά καλύπτονται με εισιτήρια της ΤΡΑΙΝΟΣΕ.

TA NEA