Στην παραδοχή ότι ανθρώπινο λάθος ευθύνεται ως ένα βαθμό για τις αθρόες παρακρατήσεις καρτών πελατών στο ATM του Πλαταμώνα, προχωρά η Eurobank με επιστολή του γραφείου Τύπου της τράπεζας προς το thessaliaeconomy.gr το οποίο με δημοσίευμά του ανέδειξε το θέμα. Μάλιστα η τράπεζα ενημερώνει ότι από τούδε και στο εξής τυχόν παρακρατούμενες από το μηχάνημα κάρτες θα επιστρέφονται άμεσα στους κατόχους τους.

Η επιστολή έχει ως εξής:

"Κύριε Διευθυντά/ αγαπητέ συνάδελφε

Αναφορικά με τις αναρτήσεις ιστοσελίδων που αφορούν τη λειτουργία

ATM της τράπεζάς μας στην περιοχή του Πλαταμώνα και με γνώμονα τη

ολοκληρωμένη ενημέρωση των αναγνωστών της ιστοσελίδας σας, θα θέλαμε να

διευκρινίσουμε τα εξής:

Από τον επιτόπιο έλεγχο διαπιστώθηκε ότι, λόγω ανθρώπινου λάθους, ήταν

ανενεργό το ηχείο του ΑΤΜ που παράγει τους ήχους παράδοσης κάρτας, χρημάτων &

απόδειξης. Προφανώς, πελάτες που δεν είναι  τόσο εξοικειωμένοι με την χρήση

ΑΤΜ,  δεν άκουγαν τον ήχο παράδοσης της κάρτας. Αποτέλεσμα ήταν να μην

τραβήξουν εγκαίρως την κάρτα τους και η κάρτα να παρακρατείται από το μηχάνημα,

καθώς έτσι είναι προγραμματισμένο, για λόγους ασφαλείας.

Πρόσφατα η Eurobank πραγματοποίησε έλεγχο για την λειτουργία των ΑΤΜ, ενόψει της

περιόδου του καλοκαιριού. Σε ό,τι αφορά τις περιπτώσεις παρακράτησης καρτών

διαπιστώθηκε ότι περίπου το 75% των περιπτώσεων οφείλεται σε λανθασμένη

πληκτρολόγηση Pin, ενώ αιτία παρακράτησης  αποτελεί και η φθορά των

καρτών.

Σχετικά με τις παραδόσεις των παρακρατημένων καρτών, ήδη σήμερα σε

περίπτωση που πελάτης ζητήσει μέσω των Δικτύων μας (φυσικών και εναλλακτικών)

την παρακρατημένη κάρτα του την παραδίδουμε άμεσα κατόπιν συνεννόησης

με το κατάστημα που επιθυμεί ο πελάτης.

Με εκτίμηση

ΓΙΆΝΝΗΣ ΚΑΜΠΟΥΡΆΚΗΣ │Γραφείο Τύπου"